טיפול בפיגמנטציה בפנים | פאם קליניק
 
 

טיפול בפיגמנטציה בפנים

הסרת שיער באפילציה הינה שיטה מוכרת ויעילה להסרת שיער.
השיטה המוצאה על ידי רופא בשם ד"ר צ'ארלס מישל בשלהי המאה העשרים, אשר חיפש טיפול הולם למטופלים בעלי צמיחת שיער הפוכה בשערות הריסים. השיטה המקורית התבססה על ידי צריבת השערות בעזרת חיבור סוללה וחוטי חשמל. עם השנים התפחתה והתקדמה השיטה עד לכדי הטיפול הנוכחי, אשר כולל שימוש במחט חשמלי זעירה המוחדרת אל עבר זקיק השערה. הזרם החשמלי המופק מהמחט צורב את זקיק השערה ומונע את אספקת הדם הקבועה אליו. באופן זה נמנעת צמיחה מחודשת של השערה כעבור זמן, כאשר את השערה ניתן לתלוש באמצעות פינצטה.
 
הליך הטיפול
משך טיפול של הסרת שיער באפילציה נחשב קצר באפן יחסי, ונמשך בין רבע שעה לשעה לכל היותר. במסגרת הטיפול המחט החשמלית עוברת על כל שערה רצויה בנפרד, על מנת להבטיח את יעילות ודיוק הטיפול. בכל טיפול ניתן להתמקד באזור קטן אחד בלבד, או במספר אזורים המרוחקים אחד מהשני. כמו כן, לכל טיפול יש את סוג המכשיר המתאים לו, בהתאם לסוג השערה – פלומתית או עבה, כמות רצויה וכן הלאה. מחיר ממוצע של טיפול הסרת שיער באפילציה מחושב לפי שעת טיפול, כאשר מחיר רבע שעת טיפול נע בממוצע בין חמישים למאה שקלים. ככלל, אין מספר קבוע של טיפולים נדרשים, ולמעשה הוא נקבע בהתאם למטופל וסוג הטיפול הנבחר. באמצעות תיאום מראש עם רשת הקוסמטיקה, ניתן לערוך את הטיפולים בתדירות גבוהה יחסית של שני טיפולים  - שלושה בשבוע, במטרה להגיע להישג הנדרש מהר ככל הניתן.
 
יתרונות הטיפול
הודות לטכנולוגיה המפותחת בעידן הנוכחי, קיים מגוון רחב של אפשרויות טיפול להסרת שיער. על אף כל זאת, הסרת שיער באפילציה נחשבת פופולרית ונפוצה, הודות ליתרונות הבאים:
  • אחוזי הצלחה: שיעורי הצלחת טיפולי אפילציה נחשבים לגבוהים במיוחד, כאשר תשעה עשר מתוך עשרים טיפולים נחשבים למוצלחים.
     
  • מינימום כאב בהחדרת המחט: בשונה מזריקות מתריעות, החדרת המחט כמעט ולא מורגשת, בשל דקיקותה וקוטנה היחסי.
     
  • מגוון מטופלים: טיפול אפילציה אינו מבחין בין סוגי מטופלים, ומסוגל להתאים לכל גווני העור והשיער, לרבות בני נוער בתקופת גיל ההתבגרות.
     
  • משך ההמתנה: בשונה משיטות הסרת שיער אחרות דוגמת הסרת שיער בלייזר, שימוש באפילציה להסרת השיער אינו דורש המתנה ארוכה בין טיפול לטיפול, כאשר לא אחת ניתן אף לערוך מספר טיפולים במהלך שבוע אחד.
כיצד לבחור רשת קוסמטיקה להסרת שיער באפילציה?
טיפול הסרת שיער באפילציה נחשב מורכב, ודורש ידע וניסיון עשיר בתחום. לפיכך, מומלץ לאתר מרכז קוסמטיקה מוכר ומנוסה, דוגמת פאם קליניק, הדואגת להעניק לכל מטופל טיפול מקצועי, איכותי ויעיל. אחוזי ההצלחה של טיפולי האפילציה של פאם קליניק נחשבים גבוהים במיוחד, ולרשותה מאות לקוחות מרוצים. 
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981