קוסמטיקאיות בתל אביב | פאם קליניק
 
 

קוסמטיקאיות בתל אביב

כל אישה, ובשנים האחרונות גם יותר ויותר גברים, מבקרים אצל קוסמטיקאית באופן קבוע או נקודתי. יש לא מעט סיבות לכך, דבר שאיננו מפתיע כלל וכלל כאשר מתבוננים על סל הטיפולים של מכוני קוסמטיקה, החל מעיצוב ציפורניים או גבות, דרך הסרת שיער ועד טיפול בפצעים בפנים והתמודדות עם מפגעים אחרים. בהתחשב בהבדלים הקיימים בין קוסמטיקאיות בתל אביב, הרי שבדומה לאזורים אחרים על מפת ישראל, חשוב לבצע מספר בדיקות בנוגע לאותה קוסמטיקאית.

סל השירותים
הפרמטר הראשון שמבדיל בין קוסמטיקאיות בתל אביב הוא סל השירותים של כל אחת מהן. כפי שנרמז קודם לכן, סל זה עשוי להיות מגוון מאד ולו מכיוון שתחום הקוסמטיקה עצמו הוא רחב מאד. בין הטיפולים הבולטים בתחום אפשר למנות עיצוב גבות, איפור קבוע על סוגיו (למשל איפור קבוע בגבות), בניית ציפורניים, פדיקור, מניקור, הבהרת כתמי פיגמנטציה, טיפול באקנה, הסרת שיער – והרשימה עוד ארוכה.
בהתחשב בכך, מומלץ לוודא שתחומי ההתמחות של הקוסמטיקאית או מכון הקוסמטיקה עומדים בקנה אחד עם הטיפולים להם זקוקים, כשהמלצה מועילה היא להעדיף מרכזים שמציעים כמה שיותר טיפולים במקום אחד. מקום שמאפשר טיפול בפצעים בפנים לצד עיצוב ציפורניים, אם לוקחים דוגמא אחת מיני רבות, ימנע בזבוז זמן יקר על ביקור במכונים שונים.

הרמה המקצועית של המכון
קוסמטיקאיות בתל אביב נבדלות ביניהן גם בפרמטר המקצועיות. למרות שזה לא מדע מדויק, אפשר לטעון שברוב המקרים, הקוסמטיקאיות המנוסות יותר יהיו גם בעלות רמה מקצועית גבוהה יותר. כמובן שחשוב לבדוק את ההכשרה והניסיון של הקוסמטיקאית בכל אחד מתחומי הטיפולים להם זקוקים. אם המדובר הוא על איפור קבוע בגבות, למשל, חשוב לוודא כמה שנים מציעה הקוסמטיקאית/מאפרת טיפולים בתחום, באילו חומרים היא משתמשת וכן הלאה.

ההמלצה הטובה ביותר שניתן לספק לכל מי שמחפש קוסמטיקאיות בתל אביב היא לפנות למרכז פאם-קליניק שבקניון רמת אביב. המרכז פועל מזה כשלושה עשורים ומציע צוות מיומן של קוסמטיקאיות, שמעניקות יחדיו סל רחב מאד של טיפולי קוסמטיקה. שמו של המרכז הולך לפניו באזור המרכז כולו, כאשר במרוצת השנים הוא מיתג עצמו כאחד הבולטים בתחום.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מכון קוסמטיקה ת"א
 
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981