פיתוח ישראלי: הסרת שיער בטכנולוגיית אור בלי כאבים | פאם קליניק

פיתוח ישראלי: הסרת שיער בטכנולוגיית אור בלי כאבים

ד``ר איתי גל (Ynet)

עשרות חברות מציעות הסרת שיער בלייזר או בטכניקות אחרות, אך הכאב הבלתי נסבל, הכוויות והאיסור להיחשף לשמש מרתיעים רבים. עכשיו מבטיח פיתוח ישראלי לחולל מהפיכה בתחום: מכשיר חדש המבוסס על טכנולוגיית אור מציע הסרת שיער לצמיתות ללא כל כאב, ללא צורך במשחות אילחוש, ללא הגבלה בסוג האור וללא כוויות.המכשיר החדש הקרוי Aria SHR, פרי פיתוח של חברת אלמה לייזרס מקיסריה, מבוסס על הבזקי אור רציפים בטכנולוגיה חדישה. הוא מושק בימים אלה בישראל ובמקביל במדינות באירופה ואמריקה לאחר שאושר על-ידי ארגוני התרופות האמריקני FDA והאירופאי CE. באמצעות הטכנולוגיה החדשה מעבירה הקוסמטיקאית תנועה מתמשכת על העור באופן מהיר ללא כאב או צורך בפעולות הכנה או טעינה מחודשת של המכשיר, זאת להבדיל מטכנולוגיות אור מהדור הישן שהתבססו על הבזקי אור בודדים ורמות אנרגיה גבוהות, מה שגרם לכאבים, צריבות ובמקרים רבים גם כוויות. עיקר פעולת המכשיר הוא באורך הגל הפוגע בזקיק השיערה בו מצוי הפיגמנט מלנין. "המכשיר החדש משתמש באנרגיית אור שמרססת את כל השטח מתחת לעור בחימום ממושך ורציף", מסביר ל-ynet מפתח המכשיר ד"ר יוסי לבצלטר, מנהל המחלקה הקלינית בחברת אלמה לייזרס, "אפקט זה גורם למנגנון הצמיחה של השיער לאבד מהתכונה שלו, בלי לגרום לכאב ולכוויות". סקפטים משהו, הגענו לנסות את המכשיר החדש בחששות כבדים מפאת הכאב העז והכוויות להם גורמים מכשירים רבים להסרת שיער הקיימים בשוק. הופתענו לגלות שהפעולה אכן כמעט ואינה מורגשת, אינה כואבת ומהירה מאוד.

"המכשיר מתאים גם לילדים", אומרת שוש מאור, קוסמטיקאית רפואית המטפלת במכשיר החדש, "המטופלים שלי באים ונרדמים בזכות העובדה שהוא אינו מורגש". ועוד יתרון למכשיר החדש - בעוד שמכשירי הלייזר והאור אוסרים על המטופל להיחשף לשמש, המכשיר החדש אינו מגביל שיזוף, ומאפשר טיפול גם לבעלי עור רגיש או כהה בכל חלקי הגוף. בזכות העובדה שהוא אינו מכאיב, הטיפול במכשיר גם אינו דורש כל הכנה או שימוש במשחות אילחוש (דוגמת "אמלה"). מספר הטיפולים הממוצע נע בין 6 עד 10 טיפולים, במרווחים של כ-3 עד 8 שבועות. המחיר דומה לזה של הטיפולים הקיימים בשוק.

טכנולוגיית SHR הושקה אצלנו בפאם קליניק ומבוצעים על ידה טיפולי הסרת שיער לצימיתות בלייזר. לפרטים נוספים לחץ כאן.

פאם קלניק - קניון רמת אביב , איינשטיין 40 רמת אביב - 1801-224-442

אתר זה נבנה ומקודם בגוגל על ידי חברת מדיה גרופ