הסרת צלוליט | פאם קליניק
 
 
צלוליט - המראה הגבשושי והלא אסתטי המתרחש בגוף
צלוליט גורם למראה של עור תפוז במיוחד באזורים בהם יש הצטברות של תאי שומן כמו הבטן, הירכיים, הישבן והירכיים. הצלוליט נפוץ בעיקר  בקרב נשים ,לעיתים רחוקות אצל גברים .שכבת שומן תת עורית אצל גברים מאורגנת בצורה שונה מנשים, הם מאחסנים כמויות קטנות של שומן ונוטים פחות לפתח היווצרות הצלוליט .
 
צלוליט אינו בהכרח נגרם מעודף משקל ,אבל יש יותר נטייה אצל אנשים שמנים  להיות יותר רגישים לצלוליט.
צלוליט נגרם ממספר סיבות ,השולט שבהם זהו ההורמון הנשי,האסטרוגן. ההורמונים משחקים תפקיד קריטי בזרימת הדם, רקמת שומן והחיבור, וניקוז לימפטי.
 
למרבה הפלא, צלוליט נקבע על ידי הגנטיקה, כך שגם נשים רזות יכולים לפתח את המראה.Factors such as hormones, pregnancy, and aging may all attribute to the weakening of the collagen fibers to give the cellulite appearance.גורמים כגון הורמונים, הריון, הזדקנות יכולים להחליש את סיבי הקולגן ולהעניק את מראה הצלוליט.
 
Cellulite cannot be treated by hormone therapy. צלוליט לא ניתן לטפל על ידי טיפול הורמונלי, הצלוליט מופיע בדרך כלל כאשר אישה היא בסביבות 25-35 שנים, אם כי במקרים מסוימים זה קורה מוקדם יותר. גם כן הזדקנות מובילה לאובדן של גוון העור עקב אלסטיות המופחתת של רקמת חיבור,מה שגורם להיווצרות הצלוליט.

הסרת צלוליט

סביב הצלוליט ישנן כל מיני מיתוסים למינהן,המיתוס הנפוץ ביותר הוא לחשוב ששאיבת שומן יכולה להעלים צלוליט. שאיבת שומן מיועדת רק לטיפול בשומן עודף ,היא איננה מפרקת צלוליט. הצלוליט מזוהה ע"י גומות ,בצורת תפוז, העור עשוי להיות רך ורופף. יש הטוענים כי פעילות גופנית ותזונה נכונה יכולים לבנות את השרירים ולהעלים את הצלוליט טועים.כאשר סימני הצלוליט מופיעים,אי אפשר להעלים אותם באמצעות פעילות גופנית ,הליכה וכד....
 
רק באמצעות עיסוי לימפתי ומכשירי וואקום {כגון SPM ,LPG}, הטיפול בדרך-כלל נעשה 40-35 דקות, יש עיסוי של המקום וכך מתבצע חידוש רקמות העור וסילוק הצלוליט. בפאם-קליניק ,קיימת שיטה להעלמה וסילוק הצלוליט ,הטיפול גורם להגברת ייצור הקולגן ,חיזוק סיבי הקולגן והאלסטין,הפחתת צלוליט באמצעות עיסוי לימפתי המשחרר את השומן המאוחסן,והפחתת משקל באמצעות חילוף חומרים מוגבר ושריפת שומן. הטיפול נעשה ע"י 5 מכשירים, אשר גורמים לסילוק צלוליט, הרזייה ולהצרת היקפים.
 
ידוע שעיסוי לימפתי עמוק הוא אחד האמצעים הטובים ביותר לסילוק הצלוליט ולהמסתו,לא מדובר במסאג' אלא בעיסוי לימפתי הפועל באזורים שבהם נמצא הצלוליט ומפרק את תאי השומן וגורם להטבה במראה הצלוליט.
אחד מהמכשירים שאנחנו מטפלים איתו בפאם-קליניק זהו מכשיר ה LPG- מכשיר זה הוא מכשיר יניקה ודחיסה,Massage is supposed to speed out the circulation by kneading the cellulite areas, and is also supposed to help break down toxins and fat. הוא מאיץ את זרימת הדם על ידי לישה של האזורים עם הצלוליט, והוא עוזר מאוד לשבור רעלים ושומן.
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981