טיפול בצלוליט | פאם קליניק
 
 
כיום ידוע שכמעט רוב הבנות בין  80-90 אחוז סובלות מבעיית הצלוליט, מראה עור התפוז שמתיישב לנו על הברכיים, הירכיים, הבטן והישבן. הצלוליט תמיד נחשב לבעיה נשית, סיבי הקולגן מחלישים את רקמת החיבור של העור ומגבירים את הסיכויים לצלוליט.
 
הצלוליט נובע מכשל של מערכת הלימפה, שאינה מצליחה לנקז ביעילות את הנוזלים המיותרים והפסולת המצטברת בתאי השומן בגוף. טיפול יעיל במערכת הלימפה, גורם להפחתה משמעותית בכמות ה צלוליט והצרת היקפים באזורים אלו. הצלוליט נגרם מגנטיקה,מתזונה לא בריאה המכילה רעלים כגון: קפאין,אלכוהול,ומאכלים מטוגנים שהגוף לא מסוגל לחסל אותם,צריכה מעטה במים וחוסר פעילות גופנית. בפאם-קליניק יש לנו שיטה מיוחדת לסילוק הצלוליט והצרת היקפים, מקבלים תוכנית טיפולים מיוחדת בהתאמה אישית לכל אחד ואחד לפי מצב הצלוליט.

הטיפול בצלוליט בפאם-קליניק מורכב מ:
  1. המרצת תאי שומן
    הזרמת חמצן לשריפת תאי השומן ועידוד בניית תאים
    וייצור קולגן
     
  2. מיצוק
    חיזוק רקמת החיבור להידוק העור
     
  3. טיהור וחיזוק שרירים ומערכות הגוף והלימפה.

טיפול צלוליט בפאם-קליניק

מהלך הטיפול מתבצע בחמש טכניקות ומכשירים שונים:
  1. ואקומד
    הואקומד הוא מכשיר שפותח ביחד עם נאס"א על בסיס טכנולוגיית חלל. המטרה היא לאפשר זרימת דם ולימפה תקינה לאסטרונאוטים במצב של חוסר משקל.

    המכשיר מבוסס על שילוב של יניקה ודחיסה, ועל-ידי זה משפר את זרימת כלי הדם והלימפה, מטפל בדליות ורידים ברגליים ומשפר את מראה הצלוליט.
     
  2. עטיפות גוף להצרת היקפים
    הטיפול מבוסס על פטנט רשום המשלב החדרת חומרים ארומתרפיים המטהרים רעלים ומפרקים שומן.הטיפול עם  החומרים הללו, גורמות להזעה מוגברת המזרזת את פעילות הלימפה ומשפרת את מראה הצלוליט.
     
  3. Dermio care
    הטיפול ממצק את העור ואת מראה הצלוליט.
     
  4. SPM
    מכשיר המבוסס על טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת. הטיפול גורם לניקוז לימפתי, הגברת זרימת דם, פירוק תאי שומן, יצירת קולגן, וחיזוק רקמת החיבור,מה שגורם למיצוק העור.
     
  5. לפג
    בטכניקה ייחודית, מפעיל המכשיר גירוי עמוק על אזורים בעלי נטייה לצבירת שומן. התוצאה: ירידה בהיקפים, המרצת הדם,עידוד ייצור הקולגן ושיפור ניכר במראה הצלוליט.

שילוב של כל חמשת השיטות הנ"ל במרכז לטיפול הצלוליט בפאם-קליניק בקניון רמת-אביב, גורם לסילוק צלוליט, הרזייה ולהצרת היקפים.

 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981