אולטרה סאונד לצלוליט | פאם קליניק
 
 
צלוליט, או "עור תפוז" - איך שלא תקראו לו - אין כמעט אישה שלא מכירה את התופעה מקרוב (כ-90% מאיתנו) ומנסה, נואשות, להילחם בה. הצלוליט מופיע בעיקר אצל נשים בוגרות, בנות כל העדות ובעלות מבני גוף שונים - רזות ושמנות כאחד. הוא נראה כריכוז של גבשושיות או גומות קטנות (ומכאן הדימוי לקליפת התפוז), והוא מופיע בדרך כלל על פני עור הירכיים, הבטן, הישבן והזרועות. ישנם הטוענים שבעיית הצלוליט קשורה בגנטיקה, ויש כאלה שטוענים שהיא נגרמת מחוסר נוזלים, ירידה מהירה במשקל וחילוף חומרים איטי. הסיבה העיקרית להופעת הצלוליט, הינה שינויים הורמונאליים (ועל כן, שכיחותה בקרב נשים גבוהה משמעותית ביחס למידת הופעתה אצל גברים). גורמים נוספים הם: גנטיקה, חוסר פעילות גופנית, תזונה לא נכונה וצריכה לא מספקת של מים.
 
צלוליט נגרם כתוצאה ממאגרי השומן המתאחסנות בגוף ולכן נוצר מראה של עור תפוז,קוטג' ,מראה פחות אסתטי. מראה הצלוליט נגרם ע"י משקעים של שומן מתחת לעור. צלוליט לא מופיע בגלל משקל עודף או השמנה. מחקרים אומרים שהגורם העיקרי הוא גנטיקה,שמשפיעה על רמות ההורמונים בגוף .תזונה ופעילות גופנית כגון רכיבה אופניים, ריצה, הליכה וכד... לא עוזרות לצמצום צלוליט מאזור הירכיים והמותניים.
 
הצלוליט אינו מתרכז רק בירכיים ובאזור הישבן אלא גם יכול להיות בכל מיני אזורים בגוף כמו צוואר וידיים. הצרה בצלוליט היא ששום סוג של ספורט לא יעזור למגר אותו, אלא רק טיפול בניקוז הלימפתי של הגוף. טיפול זה מתבצע בפאם-קליניק - המרכז לצלוליט וקוסמטיקה. הצלוליט הוא למעשה כשל במערכת הלימפה, שבמהלכו הגוף אינו מצליח להיפטר מהפסולת, ויחד עם גנטיקה, תזונה לא מאוזנת והורמונים שונים התוצאות לא מרחיקות להגיע: צלוליט באזורים האסטרטגיים בגוף,בעיקר בפלג הגוף התחתון. בפאם-קליניק, יש לנו שיטת טיפולים מיוחדת הכוללת 6 מכשירים לטיפול בצלוליט ולהמסתו. אחד מהמכשירים המטפלים בצלוליט זהו מכשיר הוואקומד- מכשיר מתקדם לטיפול בצלוליט ובריאות הגוף, הוא פותח בשיתוף "NASA" על בסיס טכנולוגיות חלל, במטרה לאפשר זרימת דם ולימפה בצורה תקינה לאסטרונאוטים במצב של חוסר משקל.

המכשיר מבוסס על שילוב של יניקה ודחיסה, הוא יוצר לחצי אוויר בפלג הגוף התחתון וע"י זה משפר את זרימת כלי הדם והלימפה, מטפל בדליות ורידים ברגליים, ומשפר את מראה הצלוליט.

LPG
הוא המכשיר היעיל ביותר לטיפול בצלוליט, בטכניקה ייחודית מפעיל המכשיר גירוי עמוק על אזורים בעלי נטייה לצבירת שומן וצלוליט ומפרק אותם. התוצאות: ירידה בהיקפים, עיצוב הגוף, ושיפור ניכר במראה הצלוליט.

SPM כמו ה-LPG, הוא משפר את כל שלבי הטיפול בצלוליט: ניקוז לימפתי, חיזוק רקמת החיבור ,הגברת זרימת דם, פירוק תאי שומן, ויצירת קולגן. שיטת הטיפולים בפאם-קליניק, המשלבת 6 מכשירים, גורמת לסילוק הצלוליט להרזייה ולהצהרת היקפים. במסגרת תוכנית חדשנית של פאם קליניק לטיפול בצלוליט, הצרת היקפים והרזייה משולבת דיאטנית קלינית מוסמכת,אשר תלווה אותך לאורך הטיפולים ותתאים לך טיפול המותאם אישית לך, בהתאם למידותייך ולמשקלך.
 

אולטרה סאונד לצלוליט

 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981