טיפול בעור הפנים | פאם קליניק

טיפול בעור הפנים

מה היא הדרך הנכונה ביותר לטפל בעור הפנים? מדוע העור עשוי להינזק? איך ניתן לתחזק את עור בצורה הטובה ביותר? למה לבחור בצוות של פאם-קליניק לטיפולי הקוסמטיקה שלך?

עור הפנים, אחד האזורים הרגישים והחשובים ביותר בגוף האדם. עור הפנים חשוף יותר מכל אזור אחר בגוף לגורמים רבים ומשתנים אשר עשויים לפגוע בו. לאורך השנים הזדקנות עור הפנים נותנת את אותותיה וגורמת לשינויים שונים כמו כתמים, קמטים וכולי. חשוב מאוד לדעת כי ניתן כיום בעזרת השיטות המתקדמות, הטכנולוגיה והמדע להגיע את מראה עור נקי ויפה גם בגילאים בוגרים יותר.

כאמור טיפול בעור הפנים נדרש בעיקר משום שלאורך השנים עור הפנים פוגש מזג אוויר משתנה אשר גורם לו לנזק, זיהום אוויר, אבק וחומרים שונים אשר באים במגע עם העור העדין של הפנים. כל אלו הינם גורמים חיצוניים אשר פוגעים במראה העור. כמו כן ישנם הרבה מאוד גורמים פנימיים אשר משנים את מראה העור כמו מחלות שונות, הריונות ובעיות הורמונאליות, אורח חיים לא בריא, חוסר שינה ומנוחה ועוד.

טיפול בעור הפנים מתאפשר על ידי חומרים המורכבים ממרכיבים כאלו ואחרים. פאם-קליניק פיתחו לאורך השנים תכשירים שונים אשר מורכבים מהחומרים האיכותיים ביותר. כמו כן טיפול בעור הפנים עם תכשירי פאם-קליניק הוכח כיעיל ועבר את כל הבדיקות הנדרשות וכמו כן בליווי צוותים רפואיים.

מחפשים טיפול פילינג? חפשו את פאם-קליניק!
לקוחות ומטופלים מרוצים לעולם אינם טועים. פאם-קליניק גאה בהרבה מאוד מטופלים הפוקדים את מכון הקוסמטיקה הפרא רפואית לאורך למעלה מעשרים וחמש שנות עשייה בתחום ייחודי זה. טיפול פילינג וכמו כן כל שאר הטיפולים של פאם-קליניק מתבצעים עם המון אהבה וכמו כן עם המון ידע ומקצועיות שנרכשה לאורך השנים.

טיפול בכתמי עור? מה עוד נמצא בפאם-קליניק?
כאמור שיטות עבודה מתקדמות ביותר. יחס אישי לכל מטופלת ומטופל על מנת להנעים את זמנו. הזמן של המטופלים יקר לפאם-קליניק ועל כן ישנה הקפדה רבה על עמידה על לוחות זמנים. טיפול בכתמי עור ושאר הטיפולי באחריות ובמסירות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
טיפול בעור יבש

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40

אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם