הסרת שיער בגב | פאם קליניק
 
 

הסרת שיער בגב

הנושא של הסרת שיער בגב הוא עניין שאיננו קשור למין מסוים בהכרח, שכן גם גברים וגם נשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם שיעור יתר באזור הגב, ובשני המקרים הפתרון האידיאלי לבעיה זו, זה טיפול הסרת שיער בלייזר.
 
גבירם רבים, כידוע, גילו במהלך הזמן את האפשרות להסיר שיער לצמיתות. ישנם גברים שזה לא מפריע להם שיש להם שיער במקומות מסוימים בגוף, אך יש גברים רבים שמרגישים אי נוחות כתוצאה מכך ולכן הם בוחרים לעבור טיפול הסרת שיער, בין אם זה בחזה, בידיים, רגליים וכן בגב. אותם גברים מרגישים אי נוחות שמונעת מהם להוריד חולצה בפני אנשים, בין אם מדובר בבריכה, חוף ים או כשהם מבצעים פעילות ספורטיבית בפארק ובין אם מדובר ברגע אינטימי עם בת זוגתם.
 
נשים, לעומת זאת, מעולם לא אהבו את העובדה שצומח להן שיער במקומות מסוימים בגוף, שכן שיער במקומות אלו לא נתפס כדבר נשי. אך להבדיל מגברים, היתה להן אפשרות להתמודד עם מצב זה בעזרת אמצעים שונים. כידוע, אותם אמצעים לא היו יעילים וגם לא נעימים. לכן הסרת שיער בלייזר, בוודאי כשמדובר על טיפול הסרת שיער בגב, היתה פתרון אידיאלי עבורן. כך הן יכלו ליהנות מהסרת שיער בצורה קלה ומהירה, מבלי לגרום נזקים לעור, בשום צורה שהיא.
 
לפני שנסביר כיצד מתבצע הטיפול, חשוב לומר שלא כל אחד ולא כל אחת יכולים לעבור אותו. ישנם לא מעט אנשים שיש להם גוון שיער בהיר ועור בהיר, אשר לא יכול לעבור תחת מכשיר לייזר, שכן הוא עלול לגרום להם לכוויות מסוכנות בעור. לכן, לפני שבוחרים לעבור טיפול כזה, יש לעבור תהליך של אבחון אצל רופא על מנת לוודא שאכן זה אפשרי. רק לאחר מכן, תיקבע תוכנית טיפול מתאימה.
 
כיצד מתבצע טיפול הסרת שיער בגב
הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר לייזר מהדגם המתקדם ביותר, המכשיר סורק את הגב, בכל פעם באזור אחר, הוא מסיר את השיער וכן שורף את שורש השיער מהאזור התת עורי ובצורה כזו, הוא למעשה מונע אפשרות של התפתחות השערה בעתיד. הטיפול נמשך לאורך מספר מפגשים, כאשר במהלכם יש להימנע מחשיפה לשמש וכן משימוש בחומרים מסוימים, על פי המלצת הרופא.
 
בסיום הטיפול, הגב יהיה חלק ונקי משיער, כאשר להבדיל משימוש בתכשירים או אמצעים אחרים, כאן מדובר על הסרת שיער לצמיתות. אחרי הטיפול, ייתכנו סימני אדמומיות על העור שאפשר להתמודד איתם באמצעות תכשירים שונים.
 
אם אתם רוצים לדעת עוד על טיפול הסרת שיער בגב, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל את כל המידע, כולל הצעות מחיר אטרקטיביות. אנחנו בפאם קליניק נציע לכם תוכנית טיפול מקיפה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום והצוות שלנו יעמוד לרשותכם לכל שאלה.
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981