הסרת שיער בידיים | פאם קליניק
 
 

הסרת שיער בידיים

מה היא המשמעות של הסרת שיער בידיים? איך בוחרים את הקוסמטיקאית הטובה ביותר עבור הסרת השיער? אילו מכשירים מומלצים להסרת השיער מאברי הגוף השונים?

אין ספק כי הסרת שיער הגוף בכלל והסרתו של שיער הידיים בפרט מעסיקים הרבה מאוד אנשים על פני הגלובוס. אם פעם כל נושא הסרת והעלמת השיער היה נחלתן של הנשים בלבד ניתן למצוא כיום הרבה מאוד גברים אשר גם הם עסוקים מידי יום ביומו בטיפוח גופם ובאסתטיקה. על פי צו האופנה המודרני גוף חלק ונקי משיער נחשב לגוף יפה ומרשים.

הסרת שיער בידיים או בכל מקום אחר בגוף היה בעבר נחשב למטרד לא קטן. נהוג היה לגלח את שיער הגוף, שיטת הסרת שיער זו העסיקה את המגלחים מידי יום ביומו ומטרידה את מנוחתם. כמו כן שיטת השעווה המקובלת עד עצם היום הזה מאפשרת מעט יותר מרווח בין טיפול לטיפול אולם אין ספק כי השיטה הנכונה ביותר והמתקדמת ביותר לטובת הסרת שיער ידיים או מכל מקום אחר בגוף היא ההסרה לצמיתות בעזרת מכשור הלייזר המתקדם ביותר בעולם.

עם זאת חשוב מאוד לדעת כי שימוש במכשור המתקדם ביותר, ולמרות היותו מכשור בטוח, וכזה אשר עבר את כל הבדיקות הנדרשות, מומלץ מאוד כי במכון להסרת השיער שלכם ייבדק המטופל או המטופלת על ידי מומחה לעניין . בפאם-קליניק מאושר הטיפול לטובת הסרת שיער בידיים או בכל אזור גוף לאחר בדיקת כשירותו של המטופל.

הסרת שיער לילדות? פאם-קליניק לשירותכן!
כאמור בפאם-קליניק ניתן למצוא צוות קוסמטיקאיות המתמחות לשימוש בטכנולוגיה המעולה והמתקדמת ביותר לטובת הסרת שיער לילדות וכמו כן לגילאים הבוגרים יותר. בפאם-קליניק עושים את המאמצים הרבים ביותר על מנת להנעים את זמנם של המטופלים השונים. אווירה אינטימית ומשפחתית ביותר לטובת נוחיותם של המטופלים.

הסרת שיער לילדים? למה לבחור בפאם-קליניק?
כאמור הסרת שיער לילדים וסוגים רבים של טיפולים שונים. הרבה מאוד ניסיון וכמו כן מוניטין רב וזאת בשל הרבה מאוד מטופלים מרוצים ונאמנים של פאם-קליניק. אחריות, מסירות ומקצועיות לאורך כל הדרך.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
הסרת שיער בכל הגוף
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981