הרחקת שיער לצמיתות בפנים | פאם קליניק
 
 

הרחקת שיער לצמיתות בפנים בשיטת פאם-קליניק

טיפול הסרת שיער באפילציה נעשה במקצועיות, בעיקר באזורי הפנים, שפם, גבות, חזה, פטמות, צוואר, ואזורים רגישים.  בפאם-קליניק תקבל/י את התשובה מהי השיטה או שילוב השיטות המתאימים לך עד להסרת השיער בצורה מוחלטת.

34 שנות מקצועיות וניסיון מיצבו את פאם-קליניק כמרכז הקוסמטיקה היחידי בארץ אשר משלב את כל השיטות היעילות להרחקת שיער לצמיתות תחת קורת גג אחד: אפילציה, קרן אור, אינפרא אדום, לייזר. כל לקוח מקבל ייעוץ מקצועי וטסט ללא תשלום. נעשית התאמה אישית לסוג הטיפול המתאים. במינימום טיפולים ומקסימום תוצאות.

השיער מיותר לך בפנים ובגוף?

עם אפילציה תפטרי ממנו!

שיער מיותר הוא אולי האלמנט המציק ביותר בתחום טיפוח גוף האישה: זה לא משנה עד כמה תהיה הופעתך מושקעת ומתוקתקת, ברגע שבו השיער המיותר מבצבץ ואת צריכה להתחיל להתעסק איתו פעמיים בשבוע – איכות החיים שלך יורדת.

אבל במיוחד בשביל נשים שלא אוהבות לוותר בקלות, מציעים בפאם-קליניק את כל השיטות היעילות והמוכחות להסרת שיער לצמיתות, מה שאומר – תגידי לו שלום לתמיד: ותוכלי לעשות  זאת עכשיו בקיץ ללא תופעות לוואי.

בפאם-קליניק מבצעים : אפילציה, לייזר, לייזר  בשילוב SHR (ללא כאב) וקרן אור.

ואיך תדעי איזו שיטה מתאימה לך יותר מכולן – זה פשוט: כל מטופלת עוברת טרם התחלת הטיפול אבחון מקצועי והתאמה אישית ע"י אורלי דור מורה לאיפלציה בעלת ניסיון של 25שנה, מהו סוג הטיפול המתאים לך ביותר ולפעמים זה שלוב של מספר שיטות. אל תשכחי שאבחון נכון ומקצועי יכול לקצר משמעותית את משך הטיפול ומונע סבל מיותר.

בפאם-קליניק מתחייבים לפנים נקיות משיער לצמיתות, כך שאת יכולה להתכונן לסמן וי הקיץ הזה על המשבצת המאוסה הזאת, ולדעת שמעתה כל עניין השיער המיותר -  בפנים והגוף מאחורייך.
 

אפילציה היא השיטה הוותיקה ביותר להסרת שיער לצמיתות, והומצא בשנת 1875 כטיפול לצמיחה הפוכה של שיער. הסרת שיער באפילציה נעשית על ידי מחט חשמלית, תחת זכוכית מגדלת על ידי קוסמטיקאית אפילטורית מוסמכת. הטיפול באפילציה יעיל לכל אזורי הגוף ולכל סוגי השיער (גם בלונדיני וג'ינג'י) ואינו גורם סימנים או כתמים.
לאחר הטיפול הגוף נשאר חלק ונקי משיער מיותר לצמיתות. ניתן לקבל במקום ייעוץ מקצועי חינם לגבי התאמת הטיפול.
 

נושאים נוספים

 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981