טיפול בעור יבש | פאם קליניק
 
 

טיפול בעור יבש

מדוע העור מתייבש? מה הן היתרונות הבולטים ביותר של טיפול פאם-קליניק לעור יבש? אילו עוד סוגי טיפולים ניתן לרכוש בפאת קליניק? מה היא הדרך הטובה ביותר לטיפול בעור יבש?

אין ספק כי אחד הדברים החשובים ביותר על מנת לשמור על מראה יפה ואסתטי הוא לטפל כראוי בעור. האקלים שלנו וכמו כן ועוד הרבה מאוד גורמים כאלו ואחרים עשויים לפגוע במראה העור היפה ולגרום לו להיראות יבש ולא אסתטי. מראה עור יבש עשוי לפגוע לא רק בעור עצמו אלא גם בביטחון העצמי שכן אזורי עור פגועים אשר גלויים לעין סדוקים ואינם אסתטיים.

טיפול בעור יבש הוא כאמור עניין של ניסיון וידע רב. לאורך השנים ועם הזדקנות העור ישנם סוגי עור אשר נפגעים בקלות רבה יותר ועל יש צורך לטפל בסוגי עור אלו על ידי החומרים האיכותיים ביותר. בפאם-קליניק עושים שימוש בחומרים המעולים ביותר וכאלו אשר הוכיחו את עצמם.

פאם-קליניק גאה בחומרים אותה היא מייצרת בעזרתם האדיבה של טובי המומחים בתחום זה. טיפול בעור יבש בטכניקה זו ללא ספק יאפשר לחשוף עור יפה, חלק ואסתטי. אולם חושב מאוד לדעת כי לפני כל שימוש בתכשיר כזה או אחר ייבדק המטופל על ידי הצוות המקצועי של פאם-קליניק על מנת לוודא כי אכן כשיר לטיפול.

הבהרת כתמי עור? למה לבחור בפאם-קליניק?
הבהרת כתמי עור או כל סוג של טיפול אחר נעשה במקצועיות רבה וכמו כן במסירות לטובת שביעות רצונו של כל טופל ומטופלת. בפאם-קליניק מקפידים הקפדה רבה מאוד על מתן השירות האישי ביותר. פאם-קליניק יעשו את המיטב על מנת להנגיש את הטיפולים למטופלים השונים. בפאם-קליניק ניתן למצוא מטופלים רבים ומרוצים בכל הגילאים וכמו כן מטופלים המגיעים מכל קצות הארץ.

הבהרת כתמים בפנים? לא רק!
אחד היתרונות החשובים והבולטים ביותר של פאם-קליניק היא היכולת לשרת את הלקוח במגוון שירותים אשר כולם מבוצעים על ידי מומחים לתחומים השונים. בין היתר הבהרת כתמים בפנים, טיפולי הסרת שיער בכל השיטות, פדיקור ומניקור, שיזוף בהתזה, הלבנת שיניים ועוד.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
טיפולים קוסמטיים
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981