טיפול בשחורים בפנים | פאם קליניק
 
 

טיפול בשחורים בפנים

אחת התופעות הלא נעימות, אשר גם גברים וגם נשים רבים מתמודדים איתה, היא שחורים בפנים. תופעה זו גורמת למראה הפנים להיפגע וכן יכול להשפיע בצורה שלילית על טיב העור. למרבה האירוניה, הרבה פעמים טיפול בשחורים בפנים שמתבצע בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק מתמשך, לא פחות מהשחורים עצמם.
 
שחורים בפנים הם למעשה סוג של אקנה, פצעים אשר מוכרים לנו בגיל ההתבגרות אך הם נוצרים גם הרבה אחרי שעוברים גיל זה. אומנם אנחנו מדברים על טיפול שחורים בפנים, אך באופן מעשי, אנחנו מכירים פצעים כאלה אשר מופיעים גם במקומות אחרים בגוף, למשל בגב, חזה, ובאזורים נוספים בגוף.
 
לפני שנסביר כיצד מבצעים טיפול בשחורים בפנים, חשוב להבין, מה זה בעצם "שחורים", מה הכוונה כשמדברים על פצעים מסוג זה. פצעים שחורים הם למעשה מוגלה אשר נמצאת בתוך העור, וכלפי חוץ כל מה שאנחנו יכולים לראות זו נקודה שחורה, כתם קטן וכמעט בלתי מזוהה. ברגע שמוצאים את המוגלה, הפצע מתפוצץ. הבעיה היא, שאם מפוצצים אותו לא נכון, הרי שהוא עלול להשאיר סימן, והרבה פעמים עלול ליצור פצעים נוספים סביבו. לכן כל הטיפול בשחורים צריך להיות מקצועי, אחרת לא יהיה ניתן לטפל במהות הבעיה ועלולים דווקא להחמיר אותה.
 
כיצד מטפלים בשחורים בפנים
הטיפול הנכון והמומלץ, הוא לא דווקא הטיפול הביתי. בשביל לטפל בשחורים בפנים יש לפנות אל אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקוסמטיקאיות ובין אם מדובר ברופאי עור שמבינים בפצעים מסוג זה. הם ידעו כיצד לאבחן את הבעיה וכן כיצד לטפל בה בצורה נכונה, הם ידעו באילו תכשירים להשתמש, לאיזה עומק להגיע ואילו חומרים יש למרוח על גבי העור. כמו כן הם ידעו איזו הדרכה לתת בשביל שהבעיה לא תחזור ויהיה ניתן לטפל בה גם בהמשך.
 
חשוב לציין
בעיית שחורים בפנים היא לא משהו שנפוץ רק אצל נשים או אצל גברים, גם לא משהו שנמצא אך ורק אצל צעירים או מבוגרים, יתרה מזו, מדובר בבעיה איתה מתמודדים גם בעלי גוון עור בהיר וגם בעלי עור כהה. למעשה כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמנו מתמודד עם בעיה זו, בין אם הוא נחשף באופן תדיר לשמש ובין אם לא, בין אם הוא עובד עם חומרים מסוימים ובין אם לא. לכן כל אחד חשוב שידע לעבוד עם החומרים הנכונים וידע כיצד לטפל בבעיה בצורה מושכלת.
 
אם אתם רוצים לקבל מידע מקצועי לטיפול בבעיית השחורים בפנים, זה הזמן לפנות אלינו, פאם-קליניק, מתמחים בטיפול שחורים בפנים. אפשר ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות. הצוות שלנו מתמחה בטיפול זה כמו בטיפולי אסתטיקה נוספים, בפרט טיפולי עור, הן בקרב נשים והן בקרב גברים. 
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981