כתמי עור - לא גזירה משמיים | פאם קליניק
 
 
גאולה רוזנברג
כתמי עור יכולים להיווצר עקב סיבות שונות: חשיפה לא מבוקרת לשמש, כתמים כתוצאה מהתפרצויות אקנה בעבר, יתר פיגמנטציה של העור, שינויים במערכת ההורמונאלית של הגוף, הזדקנות העור ועוד. אם גם לך נמאס מכל ניסיונות השווא לשוות גוון אחיד לעור פנייך ולכסות את כתמי העור והנמשים הזרועים עליהם במגוון המייק אפים והקונסילרים המצויים בפרפומריה הקרובה לביתך, אולי הגיע הזמן שתתייחסי אל פנייך יותר ברצינות ותעניקי להן טיפול הבהרה.
 
בעזרת טיפול הבהרה, אם בביתך - באמצעות קרם הבהרה איכותי, ואם על ידי קוסמטיקאית מקצועית אשר תעניק לך טיפול פילינג הכולל רכיבים הגורמים להבהרה וחידוש העור, תוכלי לזכות בעור חלק ורענן, בעל צבע ומרקם אחידים.
 
התכשירים המיועדים להבהרת כתמי עור אשר נמצאים בפאם-קליניק מכילים, בדרך כלל, מרכיבים אשר מפחיתים את ייצורו של המלנין (הפיגמנט המקנה לעורנו את צבעו) על ידי הגוף, או מרכיבים אשר סופגים את קרני השמש ובכך מונעים מהן להכהות את העור. בין המרכיבים העיקריים המשמשים במוצרים ובטיפולים להבהרת העור, ניתן למצוא חומצה אסקרובית (וויטמין סי), חומצה קוג'ית, חומצה אזלאית, תמצית ליקריץ (שוש) ומרכיבים נוגדי חמצון. תכשירים אלה יכולים להגיע בצורת קרם, סרום, ג'ל או מסכה. 
   
במוצרים לשימוש עצמי ניתן לטפל בהופעת כתמים קלים הנובעים כתוצאה מפצעי אקנה או מפיגמנטציית-יתר. מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית רפואית אשר נמצאת במרכז, לפני רכישת התכשיר והשימוש בו. יש לאזור סבלנות ולהשתמש במוצר לאורך זמן עד לקבלת התוצאות הרצויות.
 

כתמי עור - לא גזירה משמיים. תכשירים המיועדים להבהרת כתמי עור

לטשטוש צלקות, כתמי עור קטנים גדולים כהים יותר או פחות והעלמת קמטוטים, ניתן להתייעץ עם הקוסמטיקאיות המקצועיות של מרכז פאם-קליניק, ולבחון מהו הטיפול המתאים ביותר עבורך. בין טיפולי ההבהרה המוצעים בפאם-קליניק, ניתן לבחור בטיפול בוויטמין C - המעודד את יצור הקולגן, ממצק את העור, מבהיר אותו, משפר את גמישותו ומגן עליו מפני נזקי הסביבה. טיפול זה כולל מרכיבים כוויטמינים A, E ו- B12.
 
טיפול נוסף המיועד להבהרת העור הוא טיפול באמצעות מכשיר חמצן
טיפול זה כולל ניקוי העור, פילינג ועיסוי פנים והוא משתמש במרכיבים טבעיים כשמן גרעיני דלעת וחומצות פירות (חומצות אלפא וביתא הידרוקסיות), ומעבר להבהרת העור, תורם טיפול זה לשיפור תפקודה של המערכת החיסונית וחיוניות העור, אספקת אנרגיה לתאים וחידושם. טיפול זנה מומלץ במיוחד למעשנות ולבעלות עור עייף ואפרורי.
 
טיפול הבהרה אחר אשר מוצע בפאם-קליניק, הינו הטיפול באמצעות לייזר רך
מכשיר הלייזר מפיק קרן אור אשר "ננעלת" על תאי המלנין בעור, נספגת בהם ו"שוברת" אותם. בדרך זו נעלמים תאי העור אשר מכוסים במלנין - הכתמים, והעור סביב להם - נשאר בריא ובהיר.
 
לקבלת מידע נוסף והסברים על שיטות הבהרה נוספות, פנו אלינו, וקבלו אבחון מדויק וייעוץ לגבי השיטה המתאימה באופן אישי לטיפול בעורכם. באתר גם קיימת מחלקת טיפול בכתמי עור, עם חלק מהטיפולים שאנו מציעים להבהרת פיגמנטציה ומבחר גדול של תכשירים להשלמת הטיפול.
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981