לגעת ביופי בפאם-קליניק | פאם קליניק
 
 

לגעת ביופי בפאם-קליניק

עופרה אמטי
החיים במילניום השלישי לימדו אותנו שבשביל להיות יפות אנחנו לא חייבות להיות נתונות לחסדיו של הטבע. מיום ליום אנחנו מבינות שיופי, למרות שהוא לא הכל בחיים, הוא עושה לנו טוב. ב- "פאם-קליניק" - המרכז לקוסמטיקה רפואית, אין גבול ליופי: פריצת דרך מהפכנית בטכנולוגיית הלייזר, מבטיחה לנו שקמטוטים, קמטים, כתמים או פצעים, הן כבר לא תופעות שאנחנו מוכרחות לחיות איתן. חייבים לראות בשביל להאמין...
 
כל לקוחה שמגיעה ל-"פאם-קליניק"  מקבלת ייעוץ אישי מגאולה רוזנברג, דרמתרפיסטית בכירה, שהיא אחת משלוש האחיות המנהלות את המרכז ובעלת 28 שנות ניסיון בתחום. הלקוחה מקבלת את כל המידע הנחוץ לה לטיפול, תוך הסבר רחב על התהליך ועל התוצאות. מכשיר הלייזר הרך נותן פתרונות לבעיות עור המטרידות נשים רבות בגילאים שונים, החל מנערות בגיל ההתבגרות וכלה בנשים מתבגרות.
 
פוטו-רג'וביניישן: הצערת העור, טיפול בקמטים, קמטוטים וחידוש העור.
כשמתחילה האטה בייצור סיבי קולגן בגוף, העור מתחיל להתרופף וקמטוטים מתחילים להופיע. קרן הלייזר מעודדת את ייצור הקולגן, מה שנותן מיצוק והידוק לעור והקמטוטים מתעדנים ומתגמדים. העור מתחדש והתוצאות מדהימות אפילו את אלה העוסקים בתחום כבר שנים רבות. גילה, בת 52 מהרצלייה: "אף אחד לא מאמין שאני בת 52. כל השנים שמרתי על העור וטיפחתי אותו אבל מאז שאני עושה את הטיפולים בלייזר רך העור שלי מתוח ורענן. התוצאות של הטיפול זה משהו שלא ראיתי מימיי. הקמטוטים נעלמו החל מהטיפול השני. כולם בטוחים שעשיתי מתיחת פנים..."
 
טיפול באקנה
אקנה היא בעיה כרונית שחלק מהריאקציות הקשות שלה הן דלקות וזיהומים סביב זקיק השערה ובלוטות החלב, ע"י החיידק P אקנה הגורם לכל המוקדים הדלקתיים, ההבזק שיוצא ממכשיר הלייזר קוטל את התושבת של ה-P אקנה וכך מונע מהאקנה להתפרץ. העור עובר למצב של רגיעה ללא פצעים ודלקות.
 
רינת, בת 26 מתל-אביב: "הגעתי ל-"פאם-קליניק" עם בעיית אקנה חמורה מאוד. טופלתי כחצי שנה אצל רופאת עור בפילינגים עמוקים שעשו לי נזק יותר מתועלת.

הגעתי במצב ממש אקוטי, מרוקנת מכל צל של תקווה לשיפור. היום, אחרי ארבעה טיפולים עור הפנים שלי כמעט חלק לגמרי. אני מרגישה שקרה לי נס..."
 
טיפול בנימי דם
נימי דם יכולים להופיע בפנים או ברגליים. הטיפול בלייזר גורם להלחמה וסגירה של כלי הדם ולשליחתו אל מערכת הניקוז של הגוף שבאמצעותה מופרש החוצה.

הרקמות הבריאות אינן נפגעות במשך התהליך. ניתן לראות תוצאות יפות כבר בטיפולים הראשונים.

רוויטל, ספרית בת 26 מרמת-גן: "כתוצאה מעמידה ממושכת על הרגליים החלו להופיע לי נימי דם, שהחמירו במיוחד אחרי הלידה. בהמלצת רופא עור קיבלתי זריקות נוראיות להעלמת נימים והטיפול לא עזר.

לעומת זאת, כבר מהטיפול הראשון בלייזר הרך, ראיתי תוצאות. ממש נדהמתי ולא האמנתי למראה עיניי, הנימים הקטנים כבר נעלמו לגמרי, ואני רק בטיפול השני..."
 
טיפול בכתמי גיל ושמש
כתמי עור נוצרים כתוצאה מהזדקנות העור, מחשיפה לשמש, מבעיות של אקנה, מפיגמנטציה של העור ומשינויים הורמונאליים בגוף האישה. הפיגמנטציה אינה חולפת מאליה, ואם לא מטפלים בה בזמן היא הולמת ומחריפה.

קרן הלייזר גורמת לשבירת המלנין לאלפי תאים קטנטנים, ומערכות הגוף סופגות את השאריות ומפרישות אותן החוצה.

הטיפול אינו פוגע ברקמה שמסביב לכתם אלא אך ורק בכתם עצמו, כך שאין תופעות לוואי לטיפול. מיכל, בת 51 מרמת-אביב: "בשנים האחרונות החלו להופיע לי כתמי פיגמנטציה באזור הפנים וכתמי זקנה בחזה. לאחרונה הכתמים החלו להפריע לי ופניתי לרופא עור, שנתן לי מרשם למשחה שלא פתרה את הבעיה ואפילו לא הקלה עליה. עד היום עשיתי שלושה טיפולים בלייזר רך ואני המומה מהתוצאות.

כתם אחד נעלם כבר אחרי הטיפול הראשון, עוד כתם נעלם מיד אחריו ובפנים כמתי הפיגמנטציה התבהרו משמעותית וחלקם נעלמו החל מהטיפול הראשון. הטיפול במרכז מאוד מקצועי והתוצאות שיש לי מהטיפול נהדרות.
 
מטופלות רבות מגיעות ל-"פאם-קליניק" סקפטיות, אחרי שכבר ניסו כמעט הכל: קרם הבהרה לכתמים, ביקורים אצל רופאי עור, משחות למיניהן, פילינגים ועוד שיטות שלא הניבו תוצאות יפות.

לקוחות "פאם-קליניק" שעברו תהליך טיפול בלייזר רך יודעות, שבשביל להיות יפה לא צריך לסבול, וגם לא צריך להיוולד מחדש. כל מה שצריך זה להיכנס ל"פאם-קליניק", לקבוע פגישת ייעוץ חינם ועולם חדש ומקצועי של טיפוח ויופי כבר יקבל אתכן אל חיקו בזרועות פתוחות... 
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981