קרם חוה זינגבוים | פאם קליניק
 
 

קרם חוה זינגבוים

בעולם של היום אנחנו משקיעים זמן רב וכסף רב בנראות שלנו
חשוב לנו להיראות טוב, להיראות צעירים לגילנו ולהרשים את המתבוננים בנו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסתובב בצורה מוזנחת שלא תחמיא לנו. אחת הדרכים המובהקות לשמירה על המראה החיצוני שלנו היא שימוש בתכשירים קוסמטיים שונים. המדע המתקדם מאפשר לנו להשתמש במוצרים נהדרים שבאמצעותם אנו ניראה יפים וצעירים. מחקרים רבים מראים שרושם ראשוני הוא החשוב ביותר. אנחנו רוצים להרשים את הסובבים במפגשים חברתיים, בפגישות עסקיות ובראיונות עבודה. ומה יותר מרשים מעור מתוח ומטופח? זה מעיד המון על האדם שממול – יושב מולנו אדם שדואג לטיפוח, שאכפת לו מאסתטיקה ומניקיון, ששומר על עצמו.
 
הקרמים באים במגוון עצום של מרקמים
חומרי גלם וריחות. בהרבה מאוד מקרים, לקרם יש ריח נהדר או מרקם מיוחד שמשפיע ביותר גם בעת לחיצת יד או בזמן של התרשמות קרובה. הקרמים מיועדים לאזורים שונים בגוף, ולכן יש לבחור קרם ייעודי שיתאים לאזור הרצוי שלכם – החל מקרם לכפות הידיים או לכפות הרגליים, עבור בקרם כללי לגוף ועד לקרם פנים. כדאי ומומלץ לבדוק שהקרם אכן מתאים לכם, ושהוא נעים הן מבחינת הריח והן מבחינת התחושה. קרמים הפכו להיות היום נפוצים מאוד – ניתן למרוח אותם בשעות היום, כאשר הם נספגים בקלות בעור. כמו כן, ישנם גם קרמים המיועדים ללילה, שהם דורשים הימצאות ממושכת על העור ויש להם גוון מסוים, ועל כן עדיף למרוח אותם לפני השינה. זה מתאים גם למזג האוויר הישראלי, שמאלץ אותנו בקיץ לחשוף הרבה מהעור שלנו.
 
את הקרם אנחנו מורחים על הגוף שלנו
שהוא הדבר הכי חשוב לנו. בדיוק בגלל זה, אסור לנו לאפשר לעצמנו להתפשר על קרם שאינו איכותי ביותר. לקרמים יש מגוון רחב מאוד של מחירים, אך אל לנו להתפתות לקרם שמחירו נמוך ולצרוך אותו. בהרבה מאוד מקרים, הקרמים עלולים לעורר תגובות אלרגיות בעור, שבמקרה הטוב מגרדות ומאדימות, ובמקרים אחרים יכולות לגרום לסכנה ממשית. לכן, יש לערוך בדיקה אישית מקיפה מראש, לבחון מהם החומרים שלא מתאימים לגופנו, ולדעת להימנע מקנייה של קרמים המכילים אותם.

יתרה מזאת, יש לוודא כי היצרן הוא מוכר, יש לו שם טוב וכדאי לחפש המלצות לקרמים מחברים ומחברות. על קרמים קוסמטיים מופיעים סימונים שונים שמראים על סכנות אפשריות, הוראות שימוש והאם החומר נוסה על בעלי חיים. טוב לבדוק את הסימונים הללו לפני השימוש הראשוני. קרם של חוה זיגנבוים הוא קרם מעולה. שמו של המותג הולך לפניו, וישנה רשימה ארוכה של צרכנים מרוצים שיעידו רק טובות על השימוש במוצרי החברה. בין יתר המוצרים שמרכז הקוסמטיקה פאם קליניק משתמש בהם, נמצא קרם חוה זיגנבוים, הדוגל בשימוש במוצרים איכותיים בלבד, תוך מתן ליווי מקצועי ואישי לכל לקוח באשר הוא.
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981