קרם חומצה הילארונית | פאם קליניק
 
 

קרם חומצה הילארונית

חומצה היאלורונית היא חומצה המצויה בתאי הגוף ובין יתר תפקידיה בגוף האדם, היא תורמת להתרבות התאים, מבצעת שמירה על מבנה הסחוס במפרקים ונדידת תאים, ובנוסף אף משמשת לשמירת נפח העור ולחותו. כמו כן, החומצה ההיאלורונית מתקנת את רקמת העור ומווסתת את ריכוז המים שבו.

לחומצה ההיאלורונית נמצאו זה מכבר שימושים רבים בעולם הרפואה כגון טיפול בפצעים, בעיות עיניים ובעיות פרקים, ובשנות ה90 גילו שעל ידי הזרקת החומצה לעור ניתן אף לטפל בקמטים, להסוות ולהעלים אותם. החומצה ההיאלורונית מסוגלת לספוח מים לתוכה פי 1000 ממשקלה ומעניקה נפח לרקמה בה היא נמצאת. על ידי הזרקת החומצה ההיאלורונית לרקמה ניתן לפסל את הרקמה ולהעניק לה נפח, חיוניות, רעננות ומראה צעיר בהרבה.
 
מהו קרם חומצה היאלורונית 
למרות כל התכונות הטובות שצוינו לעיל בנוגע להזרקת חומצה היאלורונית, הזרקה היא פרוצדורה לא נעימה ומסובכת, וכמו כל החדרת מחט, עלולה להיות כואבת גם לאחר זמן, לגרום לאי - אלו שטפי דם, נפיחות, אדמומיות ובמקרים נדירים עלולה אפילו לגרום לזיהומים. אי לכך ובהתאם לזאת, בשנים האחרונות נמנו צוות חוקרים מהמחלקות לכימיה ופיסיקה והמרכז לננוטכנולוגיה באוניברסיטת בר אילן, והחלו לבצע מחקר מקיף בנושא. הצוות עסק בפיתוח שיטה שתאפשר הפקת חומצה היאלורונית בצורה שתאפשר חדירה לעור ללא צורך בזריקה, וכך הגיח לעולם קרם חומצה היאלורונית.

קרם זה, מכיל בתוכו מולקולות קטנות יותר של החומצה המקורית ובכך יכולה החומצה לחדור לתוך העור ללא הזרקות. תכונות קרם החומצה ההיאלורונות דומות לתכונות החומצה ההיאלורונוית המקורית, כאשר משתמשים בו להעלמת קמטים. יתרה מזאת, הקרם מסוגל להעניק לעור מראה צעיר ורענן, משווה לפנים מראה חלק במיוחד והמגוון עוד רחב.
 
בחירת מרכז קוסמטיקה עבור קרם חומצה היאלורונית
על כל אחד ואחת מאיתנו, אמונה משימה של שמירת הגוף האישי שלנו. לפיכך, עלינו לבדוק בקפידה רבה כל חומר שנכנס לגוף שלנו, או מוחדר אליו. אשר על כן, כאשר אנו רוכשים או משתמשים בקרמים לטיפוח הגוף, דוגמת קרם חומצה היאלורונית השומר בין היתר על נפח עור הגוף והלחות שלו, וגורם להעלמת קמטים ומראה עור צעיר ורענן, יש לאתר ספק או מרכז קוסמטיקה מוכר ומנוסה. המוניטין החיובי של הספק יחד עם הניסיון הרב שלו, יוודא כי הוא מבצע שימוש במוצרים המיוצרים מחומרים איכותיים ובטיחותיים ביותר בלבד.

פאם קליניק הינו מרכז קוסמטיקה מוביל בקנה מידה ארצי, הממוקם בקניון רמת אביב. כל הקרמים והמוצרים בהם משתמש המרכז מורכבים מחומרים איכותיים בטיחותיים אמינים ומוכרים. פאם קליניק מציגה ניסיון של קרוב לשלושה עשורים בטיפוח הגוף וקוסמטיקה, ומעניקה שירות מקצועי ואישי לכל לקוח באשר הוא. המעסים והמטפלים של מרכז הקוסטיקה מנוסים ומקצועיים במיוחד, ומוודאים להתאים לכל לקוח את הטיפול הייחודי והמתאים לו ביותר. 
 
 

איך להגיע אלינו?

טלפון: 1801-224-442
קניון רמת אביב,
רחוב אינשטיין 40


אודות "פאם-קליניק"

יש לנו צוות מעולה של עובדות מקצועיות בעלות ניסיון וידע רב!

פאם-קליניק - המרכז לקוסמטיקה מתקדמת

לתיאום פגישת ייעוץ עם דרמה-תרפיסטית מקצועית והתאמת טיפול מתאים עבורך

1801-224-442

או מלאי פרטיך וניצור קשר בהקדם

 

טלפון/ וואטסאפ

פאם קליניק בע"מ, ח.פ. 512500034 | ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (ביול עסקה), התשע"א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981